PL

Ilość urządzeń gastronomicznych
w naszej ofercie: 14098!

Pomoc

Statusy zamówień

Czeka na płatność

oznacza, że nie odnotowaliśmy jeszcze płatności za zamówienie. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero, gdy zostanie opłacone.

W realizacji

oznacza, że zamówienie, zostało przekazane do kompletacji do magazynu. Obecnie czekamy na dostawę zamówionych przez Ciebie produktów.

Zrealizowane

oznacza, że całe zamówienie zostało wysłane z magazynu. Jeśli zamówienie zostało podzielone na części (wysyłki) i posiada status "Zrealizowane", to znaczy, że wszystkie produkty z danego zamówienia zostały wysłane lub (niektóre) są anulowane.

Anulowane

oznacza, że całe zamówienie lub wysyłka zostały anulowane. Jeśli zamówienie zostało opłacone to po jego anulowaniu pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych zostaną zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność. Nie ma możliwości cofnięcia operacji anulowania zamówienia. Jeśli jesteś zainteresowany produktami, które zostały anulowane, prosimy o złożenie nowego zamówienia.

Przetwarzane

oznacza, że sprawdzamy czy status realizacji zamówienia w magazynie umożliwia nam modyfikację tego zamówienia. Zmiana może dotyczyć np. anulowania, podziału zamówienia na części (wysyłki) czy też zmiany adresu dostawy

.
Kontakt

TECHCON

ul. Poniatowskiego 5A
22-600Tomaszów Lubelski

NIP: 921-102-72-88

biuro@careho.pl

+48 664 005 415

Partnerzy
Akceptuję

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.